Mobilier customCum cumparDespre noiContact

Cum cumpar?

1. Cum cumpar ?
2. Cum platesc ?
3. Livrarea

Cum cumpar ?
Cumpararea produselor din magazinul nostru o puteti face comandand online, telefonic sau prin email.

Comanda online
           Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului din stanga paginii ce contine categoriile de produse, prin folosirea campului de cautare, sau direct din pagina de promotii. In momentul in care ati apasat comanda produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi.
           Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului  si parcurgerea paginii de comanda. In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:
- Datele tale: informatii necesare trimiterii coletului catre dumneavoastra.
- Metoda de plata: alegeti modalitatea in care veti plati comanda.
Comanda dumneavoastra este incheiata cu succes cand va este afisata (si trimisa pe e-mail) factura proforma corespunzatoare comenzii dumneavoastra cu stadiul "In curs de confirmare". In momentul procesarii comenzii de catre http:/www.studio32.ro/ , veti primi un e-mail prin care veti fi instiintat de noul status al comenzii "Comanda confirmata".

            Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.

Comanda telefonica
            Telefonand la 0729.529.145; 021-667.03.96 sau la un agent de vanzari http:/www.studio32.ro/ va va prelua comanda.

Comanda prin email          
In sectiunea contact puteti trimite comanda dumneavostra folosind formularul ”Trimite un mesaj”       
•    Seleclati departamentul: ”Vanzari”
•    Completati adresa dumnevoastra de e-mail
•    Mesaj: completati datale dumneavoastra (nume, prenume, numar de telefon) si produsul/produsele pe care le doriti.
Nu exista valoare minima pentru o comanda.

Cum platesc ?

    Aveti la dispozitie mai multe metode de plata:
•    La sediul nostru: numerar sau  cu cardul (POS);
•    Plata prin virament bancar (ordin de plata). Livrarea marfii se face dupa intrarea intregii sume in contul SC EVO LOGISTICS SRL.
•    Plata ramburs:  platesti in numerar la livrare. Daca optati pentru aceasta modalitate de plata in afara Bucurestiului va fi necesar sa achitati valoarea returului catre sediul nostru 10 Ron din valoarea comenzii.

Livrarea

•    Livrarea produselor in Bucuresti se face GRATUIT.
•    Pentru livrarile in afara Bucurestiului transportul se face GRATUIT pentru comenzile ce depasesc 10000 lei inclusiv tva. Pentru comenzile mai mici de 10000 lei inclusiv tva costul transportului este suportat de cumparator.

FOARTE IMPORTANT! TERMENI SI CONDITII COLABORARE:

1. PRETURILE SUNT EXPRIMATE IN RON SI INCLUD TVA (19%)

2. PRODUSELE AFLATE IN PROMOTIE AU DEJA UN PRET SPECIAL SI NU MAI FAC OBIECTUL UNEI NEGOCIERI ULTERIOARE

3. PRETURILE UNITARE SUNT NEGOCIABILE LA CANTITATI MAI MARI.

4. COMENZILE MINIME SUNT DE MINIM  2 BUC. MESE/ 4 BUC. BLAT MASA / 4 BUC. SCAUNE / 4 BUC. FOTOLII / 8 BUC. TABURETI / 2 BUC. CANAPELE SI NU MAI PUTIN DE 100 RON.

5. TRANSPORTUL SE ASIGURA GRATUIT IN BUCURESTI, ILFOV INDIFERENT DE VALOARE COMENZII. IN ALTE LOCALITATI ASIGURAM TRANSPORTUL CONTRACOST SAU GRATUIT DACA VALOAREA COMENZII DEPASESTE 10000 LEI. MAI MULTE DETALII AFLATI DE LA DEP. VANZARI.

6. TRANSPORTUL SE ASIGURA PANA LA INTRAREA IN IMOBIL (BLOC, CLADIRE DE BIROURI, CASA LA CURTE, ETC). RECEPTIA PRODUSELOR SE FACE LA DESCARCARE IN BAZA UNUI PROCES VERBAL DE PREDARE-PRIMIRE, MOMENT IN CARE SE FACE TRANSFERUL DE RESPONSABILITATE DE LA VANZATOR LA CUMPARATOR.

7. GARANTIA PRODUSELOR ESTE DE 2-10 ANI SI ESTE SPECIFICATA PENTRU FIECARE IN PARTE CERTIFICATUL DE GARANTIE CE VA INSOTI MARFA LA LIVRARE. EVENTUALELE VICII DE FABRICATIE POT FI SEMNALATE LA RECEPTIA PRODUSELOR (LA DESCARCARE) SAU IN MAXIM 24 ORE DE LA LIVRARE PENTRU POSIBILE VICII ASCUNSE NEOBSERVATE LA PRIMIREA PRODUSELOR.

8. PENTRU PRODUSELE CARE NU SE AFLA IN STOC SE PERCEPE UN AVANS DE 50% DIN VALOAREA COMENZII. DIFERENTA SE ACHITA LA RECEPTIA PRODUSELOR SAU INAINTE DE EXPEDIEREA MARFII. MODALITATEA SE STABILESTE LA PLASAREA COMENZII.

9. TERMENUL DE EXECUTIE PENTRU PRODUSELE CARE NU SE AFLA IN STOC ESTE DE 1-4 SAPTAMANI, IN FUNCTIE DE MATERIALELE DE TAPITERIE ALESE, COMPLEXITATEA MODELELOR SI/SAU DE COMENZILE AFLATE PE FLUX IN PRODUCTIE IN MOMENTUL PLASARII COMENZII DVS. MAI MULTE DETALII AFLATI DE LA DEP. VANZARI.

10. RETURUL DE MARFA

10.1 ESTE POSIBIL DACA:

- ati comandat la distanta (online/mail/telefonic) si nu ati vazut/palpat produsele inaintea cumpararii in maxim 10 (zece) zile de la achizitie

- este un produs standard si/sau din stoc (fara modificari aduse)

- nu a fost deteriorat/rupt ambalajul original

- dvs. achitati transportul retur (si tur - daca a fost oferit gratuit)

- produsele sunt in perfecta stare / asa cum au fost livrate

10.2 NU ESTE POSIBIL DACA:

- ati comandat produsul in showroom sau in urma intalnirii cu agent de vanzari si ati vazut/palpat produsele inaintea cumpararii

- este un produs executat la comanda/nu se afla pe stoc (sau s-au adus modificari unui produs standard)

- ambalajul original al produselor a fost deteriorat/rupt sau lipseste

- produsele au fost deteriorate/prezinta urme de utilizare